Assistentti
LevelUpin assistenttitiimissä autamme asiakkaitamme monikanavaisen, laadukkaan asiakaspalvelun toteuttamisessa ja tunnistamme myyntipotentiaalisia asiakkaita. Me tiedämme, että hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto. Asiakaspalvelukanaviamme ovat chat, puhelin ja sähköposti.
Tiimimme toteuttaa myös erilaisia taustatöitä, jotta asiakkaamme pääsevät keskittymään omaan liiketoimintaansa. Toteutamme esimerkiksi puhelimitse kyselytutkimuksia, koostamme kontaktilistoja tai hoidamme toimistorutiineja. Tiimillä on hoidettavana useita asiakasyrityksiä eri niin B2C- kuin B2B-toimialalla.
Työt ajoittuvat arkipäiville, asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 8-19.
Haluaisitko olla mukana tiimissämme tuottamassa erinomaista asiakaskokemusta?
Katso avoimet työpaikat ja jätä hakemus täältä.
Työnantajana tarjoamme työntekijöille
- yrityksen vuosittaisen palkitsemisjärjestelmän
- vapaaehtoisen vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä sairaskuluvakuutuksen
- perehdytystä ja koulutusta työssäsi kehittymisen tueksi
- laajennetut työterveyshuollon palvelut
- liikunta- ja kulttuuriedun
- erilaiset työhyvinvointia tukevat mallit
- joustavan tavan työn tekemiseen - työskentelet siellä missä toimit parhaiten (kotoa, toimistolta tai vaikka mökiltä)
- Mukavan työporukan jossa saat aidosti olla oma itsesi!
Katso uratarinoitamme täältä.