Kohti uusia mahdollisuuksia?
Valikko
Valikko

Asiakaspalvelu

LevelUpin asiakaspalvelutiimissä autamme asiakkaitamme monikanavaisen, laadukkaan asiakaspalvelun toteuttamisessa ja tunnistamme myyntipotentiaalisia asiakkaita. Me tiedämme, että hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto.

Asiakaspalvelukanaviamme ovat chat, puhelin ja sähköposti. Tiimissämme jokaisella on erilaisia vahvuuksia asiakaspalvelijana ja se on rikkaus, sillä jokaisella asiakaspalvelukanavalla on omat erityispiirteensä.

Asiakaspalvelun lisäksi tiimissämme on tarjolla vastuuta mm. projektipäällikön tehtävissä tai voit päästä vaikkapa suunnittelemaan chatin toimintoja ja tekstejä asiakkaan ostopolkuun sopivaksi!

Haluaisitko olla mukana tiimissämme tuottamassa erinomaista asiakaskokemusta?

Katso avoimet työpaikat ja jätä hakemus täältä.

Työnantajana tarjoamme työntekijöille

  • etätyömahdollisuuden + toimipisteet Oulu, Ylivieska, Helsinki
  • joustavat työaikajärjestelyt (arkisin 8-21)
  • yrityksen vuosittaisen palkitsemisjärjestelmän
  • vapaaehtoisen vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä sairaskuluvakuutuksen
  • erilaiset työhyvinvointia tukevat mallit
  • mahtavat työkaverit! (fiilismittauksemme perusteella)
  • monipuolisena, kasvavana markkinointi- ja myyntitoimistona meillä on loistavat kehitysmahdollisuudet

Katso uratarinoitamme täältä.